Τα οφέλη του χορού για την υγεία

Τα οφέλη του χορού για την υγεία

12 λόγοι βάσει των οποίων είναι πολλά τα οφέλη του χορού για την υγεία

 Ο χορός είναι μια μορφή καλλιτεχνικής έκφρασης που αναφέρεται στην κίνηση του σώματος σύμφωνα με τη μουσική. Όταν ασχολούμαστε με το χορό ξέρουμε ότι μας κάνει να νιώθουμε υπέροχα, όμως αντιλαμβανόμαστε πόσο καλό μας κάνει; Παρακάτω αναφέρονται ορισμένοι λόγοι βάσει των οποίων είναι πολλά τα οφέλη του χορού για την υγεία.

Προσφέρει κομψότητα: Χορεύοντας μπορείτε να χάσετε από 100 έως 500 θερμίδες την ώρα. Με τη salsa και την αερόβια άσκηση χάνετε περισσότερες θερμίδες, αλλά με το μπαλέτο μπορείτε να χάσετε περίπου 300 θερμίδες ανά ώρα.

Ισορροπία και γυμνασμένο σώμα: Ο χορός γυμνάζει τα πόδια και το σώμα. Η ενασχόληση με το χορό βοηθάει στην εκγύμναση των μυών και συμβάλλει στην σωστή στάση του σώματος και στην επίτευξη ισορροπίας.

Ευελιξία: Ο χορός δημιουργεί και διατηρεί την ευελιξία των αρθρώσεων και των μυών.

Ισχυρά οστά: Η κίνηση και τα άλματα στο χορό στην πραγματικότητα συμβάλει στην ενίσχυση των οστών βοηθώντας στην πρόληψη της οστεοπόρωσης.

Ισχυρές αρθρώσεις: Η κίνηση των αρθρώσεων τις βοηθά να μείνουν ισχυρές συμβάλλοντας στην πρόληψη της αρθρίτιδας.

Ψυχική δύναμη και καλύτερη μνήμη: Συχνά χρειάζεται να μάθετε γρήγορα μια χορογραφία ή μια άσκηση και να την επαναλάβετε από την άλλη πλευρά. Αυτό είναι μια μεγάλη προπόνηση για τον εγκέφαλό σας. Ο χορός βελτιώνει τη μνήμη καθώς πρέπει να θυμάστε βήματα, χορογραφίες και κινήσεις. Αυτό σας βοηθά να κρατάτε την προσοχή του εγκεφάλου σας, γρήγορη και ελεύθερη.

Διατήρηση νεότητας: Ο χορός είναι η καλύτερη αντιγηραντική θεραπεία. Καθυστερεί τη διαδικασία γήρανσης καθώς ωφελεί την καρδιά και προσφέρει ευελιξία. Ο χορός διατηρεί τη νεότητα και την ευλυγισία.

Μειώνει την κακή χοληστερίνη: Ο χορός βοηθά στον έλεγχο των λιπιδίων και μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης.

Ισορροπία: Στον χορό πρέπει να ισορροπήσουμε σε πολλές διαφορετικές θέσεις. Αυτό ενισχύει τους μύες και χτίζει τον πυρήνα μας.

Ευτυχία: Ο χορός βελτιώνει τη διάθεσή μας και δημιουργεί συναισθήματα ευτυχίας αυξάνοντας τα επίπεδα της ενδορφίνης μας. Η αδρεναλίνη που σχετίζεται με το άγχος πριν την εμφάνιση στη σκηνή ή την εκτέλεση ενός δύσκολου βήματος, μπορεί να μας ανεβάσει τη διάθεση. Αν αισθάνεστε ότι δεν έχετε διάθεση, βάλτε ποπ μουσική, σηκωθείτε και χορέψτε.

Κοινωνικά οφέλη: Οι συμφοιτητές σας στο χορό μπορούν να γίνουν φίλοι σας. Διασκεδάστε μαζί τους και μοιραστείτε εμπειρίες που καταλαβαίνουν μόνο οι χορευτές. Ο χορός μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε νέες φιλίες καθώς είναι μια μορφή ψυχαγωγίας.

Μειώνει το στρες και αυξάνει την ενέργεια: Η ενασχόληση με το χορό σας βοηθάει να ξεφύγετε από τα άγχη της καθημερινής ζωής. Ο χορός αυξάνει τη ροή του αίματος, μειώνει την ένταση και με κάθε αερόβια άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην απόκτηση αντοχής και ενέργειας.

Πηγή άρθρου : balleton.gr

dancemagazine.com.au

About author

Share

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.